
Η Mondelez World Travel Retail ανακοίνωσε την παγκόσμια πρώτη κυκλοφορία του Toblerone Crunchy Popcorn, σε συνεργασία με την Avolta, στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Διαθέσιμο σε περιορισμένη κυκλοφορία μόλις 2.000 τεμαχίων, το νέο αυτό προϊόν αποτελεί μια τολμηρή καινοτομία της Toblerone, συνδυάζοντας σοκολάτα με καραμέλα, καραμελωμένο ποπ κορν, ψημένο καλαμπόκι και κομμάτια αλατισμένης καραμέλας για μια ακαταμάχητη τραγανή εμπειρία.
Αυτή η αποκλειστική κυκλοφορία στην Αθήνα σηματοδοτεί μια στρατηγική στιγμή για την Toblerone, ενισχύοντας τη συνεχή ροή καινοτομιών της στο travel retail και επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να εκπλήσσει και να ενθουσιάζει τους καταναλωτές με μοναδικά και αποκλειστικά προϊόντα. Μέσα από αυτήν την εμπειρία αποκλειστικότητας, η Mondelez WTR εμβαθύνει τη σχέση των ταξιδιωτών με το brand, απευθυνόμενη σε όσους αναζητούν αυθεντικότητα, ποιότητα και μοναδικές εμπειρίες.




Η έναρξη της κυκλοφορίας γιορτάστηκε με μια τελετή κοπής κορδέλας στο κατάστημα Hellenic Duty Free της Avolta στο Αεροδρόμιο Αθηνών, στις 15 Σεπτεμβρίου, με παρόντες τους Joost Rosmuller, Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mondelez WTR, Μαρία Ιωαννίδου, CEO και Country Manager των Hellenic Duty Free, και Αργύρη Ευμορφόπουλο, Διευθυντή Εμπορικής Εκμετάλλευσης Τερματικού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Οι νέες τάσεις στο travel retail
Η ζήτηση των καταναλωτών για αποκλειστικότητα, τεχνογνωσία και διαφορετικές μορφές προϊόντων συνεχίζει να επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις στο travel retail. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 40% των καταναλωτών έχει αγοράσει προϊόντα ειδικής ή περιορισμένης έκδοσης, επιβεβαιώνοντας τη δημοφιλία των προϊόντων που προσφέρουν σπανιότητα και συλλεκτική αξία. Παράλληλα, παρατηρείται αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυθεντικά προϊόντα, με ποιοτικά υλικά, χειροποίητες διαδικασίες παραγωγής και μοναδικές ιστορίες.
Το Toblerone Popcorn βρίσκεται ακριβώς στο σταυροδρόμι αυτών των τάσεων, προσφέροντας μια πρωτότυπη γευστική πρόταση πάνω σε ένα αγαπημένο κλασικό προϊόν και ενισχύοντας την ηγετική θέση της Toblerone στον τομέα της premium καινοτομίας.
Μια συλλεκτική, πολυτελής εμπειρία
Το νέο προϊόν προσφέρει μια πραγματικά διαφορετική εμπειρία, όπου η γλυκύτητα του μελιού και του αμυγδάλου συνδυάζεται ιδανικά με τη βελούδινη σοκολάτα καραμέλας. Παρουσιάζεται σε πολυτελή συσκευασία δώρου με μεταλλικές λεπτομέρειες και μοναδική αρίθμηση, απευθυνόμενο σε ταξιδιώτες που αναζητούν προσιτή πολυτέλεια και συλλεκτικά προϊόντα. Η εξαιρετικά περιορισμένη παρτίδα, που παράγεται χειροποίητα κομμάτι-κομμάτι, ενισχύει περαιτέρω την επιθυμία απόκτησής του.
Στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η κυκλοφορία συνοδεύεται από μια αποκλειστική ζώνη αισθητηριακής εμπειρίας, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να γνωρίσουν την ιστορία και το προφίλ γεύσης του προϊόντος. Οι αγοραστές του Toblerone Popcorn θα λάβουν και ένα αναμνηστικό πιστοποιητικό, προσθέτοντας συλλεκτική αξία. Μια ζωντανή ένδειξη αποθέματος θα προβάλλει τον αριθμό των εναπομείναντων τεμαχίων, ενισχύοντας την αίσθηση του κατεπείγοντος και ενθαρρύνοντας τις έγκαιρες αγορές.
Δηλώσεις στελεχών
Joost Rosmuller, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelez WTR, δήλωσε:
«Το travel retail βασίζεται στην παροχή εμπειριών που είναι μοναδικές, συναρπαστικές και αξίζουν την παράκαμψη. Το Toblerone Popcorn ενσωματώνει πλήρως αυτή την ιδέα, απαντώντας στη ζήτηση των ταξιδιωτών για αποκλειστικότητα και καινοτομία στη γεύση. Είμαστε ενθουσιασμένοι που λανσάρουμε αυτό το προϊόν σε παγκόσμια αποκλειστικότητα με την Avolta, με την οποία μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για εξαιρετικές εμπειρίες καταναλωτή. Η κυκλοφορία αυτή αντικατοπτρίζει τη δύναμη της συνεργασίας μας και την κοινή μας επιδίωξη να κάνουμε το αεροδρόμιο έναν ξεχωριστό προορισμό. Ανυπομονούμε για ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να εκπλήξουμε και να ενθουσιάσουμε τους ταξιδιώτες μαζί.»
Philippe Moryl, Global Head of Category για Γλυκά, Σουβενίρ και Παιχνίδια στην Avolta, δήλωσε:
«Με αυτό το λανσάρισμα, θέτουμε ένα νέο πρότυπο όσον αφορά την εμπειρία των πελατών και την αποκλειστικότητα προϊόντων, σε συνεργασία με ένα από τα πιο εμβληματικά brands σοκολάτας στο travel retail. Θέλουμε οι πελάτες μας να νιώθουν ξεχωριστοί, προσφέροντάς τους μια εμπειρία αγορών που δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού. Είναι τιμή μας που η Mondelez επέλεξε την Avolta ως προτιμώμενο συνεργάτη για αυτήν την παγκόσμια αποκλειστικότητα, και ήδη σχεδιάζουμε τις επόμενες συναρπαστικές ενέργειες.»

